Sunday, February 20, 2011

Handphone Cover


Handphone cover lagi...nie sume sy jahit minggu lepas tapi asik lupa je nak upload ke blog, pemilik handphone cover ni dah pakai seminggu baru sy upload ke blog..hehe sowi ye lambat

yang ni je lom ada tuan..kalau suka isi form ye...

SOLD TO K.ITA


SOLD TO TEAH

FREE GIFT TO MIRA

nie saje close up view..yg ada strap tu saya punya..saje nak join sekali! saya suka guna kain denim utk handphone cover nie, tapi terpulang dekat pengguna juga kan..mcm sy ni letak merata je hp kadang2 kat atas meja ni kotor rasa syg lak guna kain cotton..guna denim nie kan tahan lasak..kotor sikit2 tak berapa nampak.. bak kata ofismate sy..yg nie 'heavy duty' sikit..hehe

1 comment:

  1. klu nak cari kain ni kat mana, dan nak belajar???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...