Friday, January 7, 2011

Bag 'Present' Dya

Ini present besday bestfrenz saya..kak dayah, sekarang dia di Ipoh so beg ni saya akan pos ke rumahnye..hope sempat sampai senin ni..Happy besday my dear frenz!!

First time saya wat tote bag..berjaya juga siapkan. Before this semua beg kecik2 je..akhirnya saya beranikan diri potong kain wat beg besar2..hehe

Hope kdyh suka ye beg ni..beg ni XL size so macam2 leh masuk ni..

Pandangan dalam beg ni..1 zippered pocket, 1 open pocket and zippered closure..first time wat tote bag saya guna zipper dah..haha memang mencabar rasanye..

Pandangan dalam juga..nampak luas kan..actually memang luas pun..saya tiru pattern beg saya wat jahitan dalam dan zip atas..susah rupanya tapi dah terbuat saya siap kan juga dgn gagahnye..hehe



First time saya wat zip style ni..suka suka..lain kali nak buat lagi (hehe..berapa kali first time dah ni)

Gambar dekat kain yang digunakan..dating couple japanese cotton + dark grey denim fabric

Happy Birthday!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...