Thursday, January 13, 2011

Shoulder Bag

This time saya try wat shoulder bag, bezanya cuma tali nya panjang sikit dari saiz tote bag biasa...kalau pakai tali boleh mencecah ke pinggang saya..beg nie saya ingat nak hadiahkan dekat adik saya Mira 
(saya dah janji lama dah tapi asyik tangguh je hehe) 

Black colur, size: 14" x 13" x 2.5", Strap length: 38"

Saya bentangkan di lantai utk nampakkan corak beg...simple je design nie tapi saya suka. Kalau Mira tak nak saya nak guna bawa pegi kelas saya..

Bahagian dalam saya wat simple je..one open pocket saja coz beg nie utk letak buku2 je so x perlu banyak poket


Very roomy to put books..sy try letak buku2 saya. leh masuk lagi banyak buku nie but for nice picture snap, saya masukkan 3 buku je..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...