Sunday, January 9, 2011

Tote Bag lagi..

Saya sekarang tengah suka wat tote bag..ada banyak je idea nak jahit tapi masa mencemburui saya (hehe ayat karangan saya dolu2..suka je guna). Beg ni saya ingat nak hadiah kan kat emak saya...baru perasan dok rajin jahit bag ni xde pun beg utk mak saya...huhu

size sederhana je 12" x 11" x 4"...saya tambah matching fabric flower utk naik kan seri..

Pandangan dekat...baru jelas sikit warna beg ni...grey and black match ni pakai ngan baju apa pun masuk..sesuai utk mak saya senang nak padankan dgn baju.

Bahagian dalam yang simple je..saya letak satu open pocket je..mak saya x minat zip2 ni. saya dah mahir dah top stitch ni..kalau tak senget2 je hehe

4 comments:

  1. xde list hrge ke?

    ReplyDelete
  2. setakat ni lom lg coz actually rege pun ikut rege kain yg diguna.. so rege ikut request customer..

    ReplyDelete
  3. cantiknye...ada tutorial tak? :-)

    ReplyDelete
  4. hmm byk tutorial online..lupa a tutorial yg mane satu sy wat..try google byk je tutorial wat beg ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...